Sunday 25 January 2015

#PRAYFORPANTAITIMUR: MISI BANTUAN BANJIR KUIS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca blog saya. 

Pada cuti mid semester baru-baru ini, para pelajar dari Persatuan Mahasiswa Jabatan Ekonomi (PEMAJE), ELITES dari Jabatan Inggeris dan Kesusateraan, Usuluddin & Syariah telah berjaya menjayakan misi bantuan banjir ke Kg Sg Sok, Kuala Krai, Kelantan. 

Sebagai penasihat PEMAJE, saya sangat bersyukur yang misi ini telah dapat dilaksanakan dengan jayanya. Yang paling utama saya bangga dengan kerja keras, baik budi, dan keikhlasan semua yang terlibat. Semoga Allah akan mengganjari kalian dengan sebaik-baik ganjaran. 

Pelajar saya berkongsikan cerita yang mungkin 3 - 5 tahun diperlukan untuk membangunkan semula Kuala Krai. Maka, seruan untuk diri saya sendiri, teruskanlah pray and help Pantai Timur dan kawasan-kawasan lain yang turut ditimpa musibah banjir ini. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!